سازمان همکاری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

صدا و سیما سه شنبه 24 مهر 1403 - 17:57

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  سازمان همکاری اسلامی ادامه روند تشدید جنایات جنگی رژیم اشغالگر علیه شهروندان فلسطینی به ویژه در شمال منطقه غزه را به شدت محکوم کرد و آن را در راستای تلاش برای کوچ اجباری، پاکسازی نژادی و نسل کشی ملت فلسطین برشمرد.
به گزارش خبرگزاری وفا، این سازمان، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول ادامه جنگ و تروریسم سازمان یافته‌ای دانست که علیه ملت فلسطین اِعمال می‌کند و منجر به شهادت بیش از ۴۲۲۸۹ شهروند و مجروحیت بیش از ۹۸ هزار تن شده است که اکثریت آنان زنان و کودکان هستند. همچنین در پی این اقدامات، هزاران تن مفقود شده و زیر آوار هستند. سازمان همکاری اسلامی لزوم اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل اشغالگر و بازخواست از آن به علت همه جنایات و نقض‌های مستمر را خواستار شد.
این سازمان همچنین از شورای امنیت سازمان ملل خواست به وظایف خود عمل، مصوبات خود را اجرا، و آتش بس فوری و فراگیر برقرار کند و افزود: شورای امنیت باید به نقض مکرر قوانین بین المللی و مصوبات مربوطه سازمان ملل به دست رژیم اشغالگر اسرائیل پایان دهد.

سازمان همکاری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

 

هشدار بورل به اسرائیل درباره نقض قوانین بین‌المللی در غزه

مسؤول سیاست‌ خارجی اتحادیه اروپا: من حملات جدید ارتش اسرائیل به بیمارستان و مدرسه ای را که به عنوان پناهگاهی در مرکز غزه برای آوارگان فلسطینی عمل می‌کرد، محکوم می‌کنم. حمله‌ای که به موجب آن ده‌های تن از غیرنظامیان فلسطینی که به دنبال حفظ امنیت خود بودند، در شرایط بسیار وحشتناکی کشته و زخمی شدند.

سازمان همکاری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

 
جنبش المجاهدین، عملیات قهرمانانه در شهر اشغالی اسدود را تبریک گفت
جنبش المجاهدین در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات شجاعانه تیراندازی در شهر اشغالی اسدود را که به کشته و یا زخمی شدن شماری از صهیونیست های غاصب منجر شد، تبریک می گوییم.
جنبش المجاهدین افزود: عملیات قهرمانانه تیراندازی در اسدود، پاسخ طبیعی مردم ما به ادامه حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر علیه فلسطین و لبنان است.
این جنبش افزود: بار دیگر از همه ملت فلسطین و همه مبارزان و مجاهدان مقاومت در هر مکانی می خواهیم حملات علیه دشمن اشغالگر را تشدید کنند.
 

سازمان همکاری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حملات اشغالگران به بعلبک
فلسطین آنلاین تصاویری از بلند شدن ستون دود از منطقه العسیره در بعلبک منتشر کرد که اشغالگران آن را هدف حملات خود قرار دادند.

 

 

صدای بیش از ۲۰ انفجار در حیفا
ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش از شلیک دست‌کم ۲۵ راکت و موشک از لبنان به سوی حیفا و منطقه الکریوت خبر داد. 
تلویزیون العربی نیز از شنیده شدن صدای بیش از ۲۰ انفجار در آسمان حیفا خبر داد.

 


ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در نهاریا از بیم نفوذ پهپاد‌ها خبر داد.
وبگاه روزنامه یدیعوت آحارانوت نیز از وقوع آتش‌سوزی در عین افیک در خلیج حیفا در پی اصابت یکی از راکت‌های حزب‌الله به این منطقه خبر داد.
رادیو ارتش اشغالگر نیز اصابت مستقیم یکی از راکت‌ها به یک ساختمان در کریات بیالیک در شرق حیفا خبر داد.

 

پنتاگون: تیمی از پرسنل نظامی آمریکا دوشنبه وارد اسرائیل شد
سخنگوی پنتاگون: یک تیم پیشرفته از پرسنل نظامی آمریکا و اجزای اولیه لازم برای عملیاتی‌کردن باطری تاد دوشنبه وارد اسرائیل شد. 
طی روز‌های آینده، پرسنل نظامی و اجزای بیشتری وارد خواهد شد و به‌زودی این سامانه به طور کامل فعال خواهد شد.

سازمان همکاری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

آثار حملات رژیم صهیونیستی در نبطیه لبنان

 

 
 
گردان های القدس تانک مرکاوای ارتش اشغالگر را در مرکز اردوگاه جبالیا هدف قرار داد
گردان های القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) اعلام کرد: مبارزان ما با گلوله «آر پی جی» یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش اسرائیل را در محله القصاصیب در مرکز اردوگاه جبالیا هدف قرار دادند.
 
سازمان همکاری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.