راه‌اندازی اورژانس از نیازهای ضروری صدراست

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 24 مهر 1403 - 19:41
سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا یکی از نیازهای ضروری و به حق این شهر را راه‌اندازی اورژانس اعلام کرد.

هاشم عزیزی امروز، ۲۴ مهرماه در نشست شورای شهر صدرا با اشاره به تاخیر در آغاز فعالیت واحد اورژانس شهر صدرا تصریح کرد: با توجه به فزونی جمعیت و موقعیت جغرافیایی شهر صدرا تکمیل و راه‌اندازی اورژانس یکی از نیازهای ضروری و مطالبات به حق مردم شهر است.

وی با بیان اینکه ساختمان اورژانس صدرا نیز توسط خیر بالغ بر یکسال است که ساخته شده است، افزود: متاسفانه علی‌رغم مکاتبات و جلسات متعدد با مرکز اورژانس استان و رایزنی ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته است و به نظر می‌رسد مسئولین اورژانس استان اراده‌ای برای تکمیل و راه‌اندازی این مرکز وجود ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا تاکید کرد: مردم و نمایندگان آنان در شورای شهر از استاندار و نمایندگان مجلس جهت راه‌اندازی واحد اورژانس صدرا به عنوان نیاز حیاتی ۲۵۰ هزار جمعیت ساکن در این شهر مطالبه جدی دارند.

عزیزی یادآور شد: طبق آمار ارائه شده توسط مسئول پلیس راهور شهر صدرا، در ۳ ماه اخیر بیش از ۱۳۰۰ فرقه تصادف در حوزه فاز یک و دو صدرا رخ داده که از این میان ۷ فرقه منجر به فوت شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.