مرد ۴۱ ساله میاندوآبی در زرینه‌رود غرق شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 24 مهر 1403 - 21:17
ارومیه-ارومیه- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: مرد ۴۱ ساله‌ای بر اثر بی احتیاطی در رودخانه زرینه رود میاندوآب غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان محمدی روز سه شنبه در این زمینه اظهار کرد: در این حادثه که امروز در روبروی خیابان ساحلی رودخانه زرینه روی داد پس از دریافت خبر از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان، مأموران آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۲ غواصان و عوامل نجات غریق پس از سوال از ماهیگیران منطقه که شاهد غرق شدن فرد مورد نظر بودن موفق شدند جنازه این مرد ۴۱ ساله را از آب بیرون کشیدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه این چهارمین مورد غرق شدگی در سال جاری است، اضافه کرد: تاکنون ۶ مورد غرق شدگی در این شهرستان گزارش شده که ۲ مورد نجات یافته و مابقی جان خود را ازدست دادند.

محمدی ادامه داد: شهروندان تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کرده و خطر غرق شدگی در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.