ریخت و پاش نجومی ایلان ماسک برای ترامپ

فرارو چهارشنبه 25 مهر 1403 - 14:47
بررسی صورت هزینه‌های کمیته پک آمریکا نشان می‌دهد این نهاد، بیش از دیگر کمیته‌های کارزا انتخاباتی جمهوری‌خواهان هزینه کرده است.

ایلان ماسک از ژوئیه تا سپتامبر حداقل ۷۵ میلیون دلار به کمیته سیاسی که خود ایجاد کرده و از دونالد ترامپ حمایت می‌کند، کمک مالی کرده است. 

به گزارش برنا؛ ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس، از ماه ژوئیه تا کنون ۷۵ میلیون دلار به کمیته آمریکا سوپر پک (America PAC)، یکی از کمیته‌های فعال در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، کمک مالی کرده است. 

این را داده‌های منتشر شده توسط کمیسیون انتخابات فدرال ایالات متحده نشان می‌دهد. 

ماسک از ماه‌ها پیش حمایت علنی خود از کارزار انتخاباتی ترامپ را اعلام کرد و در جریان همایش جمهوری‌خواهان در پنسیلوانیا همراه با نامزد جمهوری‌خواهان روی صحنه آمد و سخنرانی کرد. 

بررسی صورت هزینه‌های کمیته پک آمریکا نشان می‌دهد این نهاد، بیش از دیگر کمیته‌های کارزا انتخاباتی جمهوری‌خواهان هزینه کرده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.