الیکا عبدالرزاقی و امیرعلی نبویان دور میز «شام ایرانی»

فرارو چهارشنبه 25 مهر 1403 - 16:02
رئالیتی شو (نمایش واقعی) «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با ترکیبی از بازیگران و روایتی تازه، قرار است در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

سری جدید «شام ایرانی» با حضور مهمانان جدید و فضایی تازه به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین، رئالیتی شو (نمایش واقعی) «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با ترکیبی از بازیگران و روایتی تازه، قرار است در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

این فصل از برنامه «شام ایرانی» میزبان چهره‌های مختلفی از جمله پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی‌زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی و حدیث میرامینی است.

فصل‌های پیشین این رئالیتی‌شو جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های نمایش خانگی بود و استقبال از آن باعث شد سازندگان آن به دنبال ساخت سری جدید این برنامه باشند.

«شام ایرانی» اولین‌بار سال ۱۳۹۰ به کارگردانی بیژن بیرنگ تولید شد. دو فصل اول این برنامه به قدری مورد توجه قرار گرفت که کارگردان‌های زیادی به فکر تولید آن افتادند. بعد از بیژن بیرنگ، محمد شایسته، سروش صحت و سعید ابوطالب به شیوه خاص خودشان «شام ایرانی» را در چند فصل تولید کردند. ابوطالب بعد از ۹ فصل «شام ایرانی»، در سال ۱۳۹۹ فصل آخر آن را منتشر کرد و بعد از آن این مسابقه دیگر ادامه پیدا نکرد.

ابوطالب بعد از «شام ایرانی» درگیر تولید رئالیتی‌شو‌های مافیایی از جمله «شب‌های مافیا»، «ارتش سری»، «ضد» و «پدرخوانده» شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.