امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان منصوب شد

تابناک چهارشنبه 25 مهر 1403 - 17:36

انتصاب امام جمعه و نماینده ولی فقیه زنجان

به گزارش خبرنگار تابناک از زنجان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای سیدمصطفی حسینی را به امامت جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در استان منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة‌الاسلام آقای سید مصطفی حسینی دامت افاضاته

با کناره‌گیری جناب حجة‌الاسلام آقای علی خاتمی دام‌توفیقه جناب عالی را که دارای شایستگی‌های لازم و سوابق مدیریتی و خدماتی بویژه در عرصه‌ی خدمات قرآنی می‌باشید به امامت جمعه‌ی شهر زنجان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می‌کنم. مردم عزیز زنجان که به ولایتمداری و محبت اهل بیت علیهم‌السلام شهره‌اند، در حوادث گوناگون دوران انقلاب و پس از آن تا امروز، با صداقت و شجاعت، راه روشن آن بزرگواران را پی گرفته‌اند. انتظار از جایگاه امامت جمعه آن منطقه که خاستگاه بزرگان علمی و دینی است، تلاش برای پرورش استعداد‌ها و ارتقا فکری و علمی و عملی در عرصه‌ی دین و سیاست و شناخت‌ها و معنویت‌ها است. جوانان پاک‌نهاد را گرامی بدارید؛ با متن مردم از همه‌ی طبقات نشست و برخاست کنید؛ به تبلیغ عملی دین اهتمام بورزید؛ و محتوای خطبه‌ها و بیانات را به نصاب غنای لازم برسانید. توفیقات شما را از خداوند مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.