قطع برق چند شهرک اسرائیلی توسط حزب‌الله

تابناک چهارشنبه 25 مهر 1403 - 19:31

قطع برق چند شهرک اسرائیلی توسط حزب‌الله

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس؛ حزب‌الله لبنان در حملات امروز خود علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنها و نیز دفاع از لبنان و مردمش، در ساعت 1:40 بامداد امروز چهارشنبه، شهر اشغالی صفد را راکت‌باران کرد.

بر اساس بیانیه‌های حزب‌الله در ساعت 2:30 بامداد امروز، مقر توپخانه‌های دشمن صهیونیست در دلتون و ديشون و در ساعت 3:40 بامداد شهرک اشغالی یفتاح موشک‌باران شد. 
 
در ساعت 10:30 صبح امروز نیز یک فروند تانک مرکاوا در اطراف شهرک رامیا با موشک هدایت‌شونده هدف قرار گرفت و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند. 
رسانه‌های اسرائیلی امروز بارها از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در کرمئیل و اطراف آن در الجلیل و اصابت چندین راکت در این منطقه خبر دادند و حزب‌الله لبنان نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ظهر امروز این شهرک اشغالی را موشک‌باران کرده است. 
 
سخنگوی ارتش اشغالگر نیز اعتراف کرد که از ساعت 14:16 تا 14:17 در منطقه الجلیل، از لبنان نزدیک به 30 پرتابه شلیک شده است که برخی از آنها رهگیری و برخی دیگر به نقاطی در این منطقه اصابت کرده‌اند.

حزب‌الله لبنان در ادامه بیانیه‌های امروز خود اعلام کرد که در ساعت 2:30 عصر، محل استقرار نظامیان اسرائیلی در تل‌القبع واقع در مرکبا و در ساعت 3:00 عصر محل تجمع نظامیان اشغالگر در مسکفعام را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داده است. 

لحظاتی پس از انتشار این بیانیه، رسانه‌های اسرائیلی از قطع شدن برق در چندین شهرک اشغالی در الجلیل به دلیل موشک‌باران حزب‌الله خبر دادند. 
رسانه‌های اسرائیلی نیز در ادامه سیاست اعلام قطره‌چکانی تلفات ارتش اشغالگر اعلام کردند که طی 24 ساعت اخیر، 14 نظامی اسرائیلی زخمی شده‌اند و 13 نفر آنها در جبهه شمالی درحال‌خدمت بودند. 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.