زایمان اضطراری در اتوبوس؛ تولد معجزه آسای نوزاد در استانبول (+فیلم)

عصر ایران چهارشنبه 25 مهر 1403 - 23:06
یک زن باردار در استانبول، در شرایطی بسیار اضطراری و با کمک همسرش و راهنمایی‌های تلفنی پزشک، نوزاد خود را در اتوبوس به دنیا آورد.

مسافران خط ویژه اتوبوسرانی استانبول موسوم به “متروبوس” دیروز شاهد یکی از عجب ترین اتفاقات زندگی خود بودند .

به گزارش عصر ترکیه به نقل از سی ان ان ترک، ماجر از این قرار است که خانم 35 ساله که 8 ماه از بارداری اش می گذشت همراه با همسر خود برای انجام معاینات پزشکی راهی بیمارستان بوده که درد زایمان آغاز می شود.

آنان با اورژانس تماس میگیرند اما پیش از رسیدن اورژانس لحظه زایمان فرا می رسد و مادر با کمک همسر خود که با پزشک اورژانس در تماس بود و با راهنمایی های او ، فرزند خود را در اتوبوس به دنیا می آورد.

“حنیفه مته” مادر نوزاد که “ییلماز” نام گرفت می گوید شرایط بسیار سخت و ترسناکی بود چون کسی نبود که به ما کمک کند.

“جمال مته” پدر نوزاد هم به خبرنگار تلوزیون کانال دی گفت همه چیز ناگهان اتفاق افتاد . خیلی می ترسیدم که برای مارد یا بچه اتفاقی بیافتد . اما راننده خیلی خونسرد عمل کرد، درهای اتوبوس را باز و مسافران را تخلیه کرد و من و همسرم با کمک های تلفنی مراقبان بهداشتی کار زایمان را پیش بردیم .

سرانجام مادر و نوزاد برای مراقبتهای بیشتر به بیمارستان “اسن یورت” منتقل شدند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.