پاسخ نتانیاهو به مکرون: اسرائیل را جنگ ایجاد کرد نه قطعنامه سازمان ملل

عصر ایران چهارشنبه 25 مهر 1403 - 23:41
امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز گذشته گفته بود نتانیاهو نباید فراموش کند که «کشورش» در نتیجه قطعنامه سازمان ملل ایجاد شده است. 

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه امانوئل ماکرون که گفته بود اسرائیل را قطعنامه سازمان ملل به وجود آورده پاسخ داد. 

به گزارش فارس؛ نتانیاهو گفت: «یک یادآوری به رئیس‌جمهور فرانسه: اسرائیل را نه قطعنامه سازمان ملل بلکه پیروزی در جنگ با خون مبارزان قهرمان به وجود آورد.»

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز گذشته گفته بود نتانیاهو نباید فراموش کند که «کشورش» در نتیجه قطعنامه سازمان ملل ایجاد شده است. 

تنش‌های لفظی بین ماکرون و نتانیاهو در روزهای گذشته شدت گرفته است. هفته گذشته ماکرون خواستار توقف صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی شد. 

فرانسه علاوه بر این بارها از تهاجم‌های رژیم صهیونیستی به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان انتقاد کرده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.