واکنش کنایه‌آمیز سردار سنایی راد به استقرار سامانه «تاد» در اسرائیل

فرارو پنج شنبه 26 مهر 1403 - 09:31

سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اخبار منتشره در خصوص استقرار سامانه پدافند هوایی «تاد» در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در گذشته همواره بر توانمندی دفاعی و پدافند چندلایه‌ی خود با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا تأکید و از آن یاد می‌کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سنایی‌راد با بیان اینکه امروز ناتوانی یا عدم توانمندی تجهیزات پدافندی رژیم صهیونیستی در برابر حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن بر همگان اثبات شده است، ادامه داد: آمریکایی‌ها در گذشته سطح بالاتری از این سامانه‌های پدافندی را به کار گرفته بودند، اما با وجود این انصارالله یمن می‌توانست از فاصله دور پرتابه‌های دقیق و مؤثری به سرزمین‌های اشغالی روانه کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر ناتوانی صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت، عنوان کرد: پرداختن به موضوع استقرار این سامانه پدافندی، تنها یک نمایش و تبلیغاتی برای روحیه دادن به صهیونیست‌هاست که دچار وحشت‌زدگی هستند.

وی با بیان اینکه نتانیاهو از خطوط قرمز حزب‌الله و مقاومت عبور کرده و به تنش در منطقه دامن زده است، یادآور شد: با اقدامات اخیر جبهه مقاومت، وحشت و سراسیمگی صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها در تله‌ای که خودشان کار گذاشته بودند، گرفتار شدند.

سردار سنایی‌راد درباره حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان نیز گفت: بدون تردید، حزب‌الله لبنان در نبرد زمینی برتری دارد؛ تهاجم زمینی صهیونیست‌ها محکوم به شکست بوده و تداوم آن نیز به شکست قطعی آنان منجر خواهد شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.