حمایت مسئولین جوامع ادیان توحیدی کشور از عملیات وعده صادق ۲

صدا و سیما پنج شنبه 26 مهر 1403 - 14:41

* حمایت مسئولین جوامع ادیان توحیدی کشور از عملیات وعده صادق ۲
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما متن این اعلامیه به شرح زیر است:


به نام خدا

عملیات وعده صادق ۲ بار دگر نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به شرارات های دشمنان و دفاع از منافع ملی کشور لحظه ای درنگ نداشته و با عزمی راسخ در مقابله گستاخی های شمر زمانه ایستاده است.

جمهوری اسلامی ایران با صبر استراتژیک در برابر جنایت های رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی به پشتیبانی غرب و آمریکا و با محاسبه دقیق و زمان بندی خاص و در چارچوب منشور سازمان ملل متحد و موازین حقوق بین الملل، پاسخی مقتدر و مدبرانه نسبت به تجاوزات رژیم غاصب اسرائیل به فلسطین و لبنان و همچنین ترور وحشیانه رهبران جبهه مقاومت به ویژه شهیدان اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عالی قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید عباس نیلفروشان داده است.

جمهوری اسلامی ایران بنا بر آرمان های انقلاب و برابر نص صریح قانون اساسی در دفاع از حقوق ملت مظلوم، در تمامی شرایط سخت و حساس، حتی در طول دفاع مقدس نیز پشتیبان آنان و راه حق بوده است. اما کشور عزیزمان ایران در هیچ جنگی آغازگر آن نبوده، بلکه در دفاع از تمامیت ارضی و منافع ملی کشور و در تقابل با هرگونه تجاوز احتمالی، با آمادگی کامل نیروهای غیور مسلح به رهبری فرماندهی کل قوا امام خامنه ای، در صحنه حضور یافته و با تمام توان با معاندین، مستکبرین و متجاوزین مقابله کرده و خواهد کرد. بنابراین ما نمایندگان و رهبران و نخبگان جوامع ادیان الهی ایران به عنوان بخش جدایی ناپذیر از ملت شریف و واحده کشور، بدینوسیله ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب و نیروهای جان برکف مسلح کشور در خصوص در خصوص عملیات وعده صادق 2 ،حمایت، همبستگی و آمادگی خود را همچون دوران دفاع مقدس در جهت دفاع از وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می داریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.