رهبر مخالفان نتانیاهو: نباید وارد جنگ طولانی شویم

افکار نیوز پنج شنبه 26 مهر 1403 - 14:48
مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده اند در صورتی که تل آویو بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ سختی به این رژیم خواهند داد.

بیش از یک سال از جنگ غزه می‌گذرد. رژیم صهیونیستی که به شدت از این جنگ آسیب دیده است، اکنون جنگی دیگر با لبنان را آغاز کرده است؛ موضوعی که می‌تواند بیش از پیش این رژیم را در باتلاق جنگ‌های بی پایان فرو برد. 

به گزارش الجزیره، یائیر لاپید، رهبر مخالفان کابینه نتانیاهو امروز (پنج شنبه) اعلام کرد: فهم از امنیت ملی اسراییل حکم می‌کند جنگی که تل آویو درگیر آن می‌شود کوتاه باشد. قرار بود جنگ در غزه در نهایت ۲ ماه بیشتر طول نکشد. 

وی افزود: در شرایط حاضر هیچ کس درباره اسرای صهیونیست در بند حماس صحبت نمی‌کند. این یک تلاش تعمدی از سوی کابینه نتانیاهو برای مخفی کردن این مسئله و جلوگیری از آگاهی مردم است. 

با این وجود، لاپید در ادامه از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه برای مطرح کردن تحریم تسلیحاتی اسراییل انتقاد کرده و گفت: این یک اقدام اشتباه علیه اسراییل در زمان اشتباه است. 

وی در ادامه بهترین پاسخ به حمله موشکی ایران را حمله به زیرساخت‌های نفتی این کشور عنوان کرد. 

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.