تن‌هاخ در آستانه برکناری؟ مونتلا و چند گزینه دیگر در صف انتظار

عصر ایران پنج شنبه 26 مهر 1403 - 17:36
عملکرد ناامیدکننده منچستریونایتد در ابتدای فصل، آینده اریک تن‌هاخ را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

یک گزینه دیگر برای هدایت تیم منچستریونایتد رو شد.

به گزارش فارس، منچستریونایتد در صورتی که تصمیم بگیرد سرمربی خود را در هفته های آینده تغییر دهد، وینچنزو مونتلا سرمربی ترکیه را به عنوان جانشین احتمالی اریک تن هاگ معرفی می‌کند.

شیاطین سرخ بدترین شروع خود را در یک فصل لیگ برتر انجام داده اند و از هفت بازی تنها 8 امتیاز کسب کرده اند که آنها را در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار داده است.

با وجود گمانه‌زنی‌ها تن هاگ کار خود را در تعطیلات ملی اکتبر حفظ کرده  و این مرد هلندی اکنون آماده می شود تا تیم را در دیدار روز شنبه با برنتفورد هدایت کند. با این حال، آینده تن هاگ چندان مطمئن نیست و نتایج و عملکرد ضعیف تر در هفته های آینده می تواند منجر به تعویض او شود.

توماس توخل هم یکی از گزینه‌های شیاطین سرخ بود اما روز گذشته اعلام شد که او هدایت تیم ملی انگلیس را قبول کرده و از ژانویه ۲۰۲۵ کار خود را آغاز خواهد کرد. 

رود فن نیستلروی که در حال حاضر دستیار سرمربی منچستریونایتد است، به عنوان گزینه مورد علاقه برای جایگزینی تن هاگ به طور موقت در نظر گرفته می شود. گفته می شود روبن آموریم از اسپورتینگ لیسبون، توماس فرانک از برنتفورد و مایکل کریک از میدلزبرو نامزدهای هدایت این تیم هستند.

به گفته سلیم ماناو روزنامه‌نگار ترکیه‌ای، یک نام شگفت‌انگیز در فهرست نهایی شیاطین سرخ وجود دارد و مونتلا به دلیل کار قوی‌ از زمان حضورش به عنوان سرمربی ترکیه، هوادارانی در اولدترافورد دارد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.