کرمان به استاندار جامع‌الشرایط نیاز دارد/ با تصمیم دولت همراهی می‌کنیم

خبرآنلاین پنج شنبه 26 مهر 1403 - 20:36
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار باید مسلط به مسائل صنعت، معدن، اقتصاد، معیشت و فرهنگ باشد، گفت: بنده با استاندار غیربومی شخصاً همکاری می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهباز حسن پور در مصاحبه ای  اظهار کرد: کرمان به کانون وحدت، هماهنگی و انسجام تبدیل شده است و بین هیچیک از مسئولان اختلافی نیست و همه به فکر توسعه و آبادانی و پیشرفت و عمران کرمان هستند.

وی با بیان اینکه آنچه دولت تصمیم بگیرد قطعاً همراهی و همکاری می‌کنیم، افزود: انتخاب استاندار از وظایف شخص آقای رئیس‌جمهور و وزیر کشور است و بنا نداریم در آن دخالت کنیم؛ اگر از ما مشورت بگیرند، حاضریم صدها کرمانی مؤمن، متدین و متخصص و توانمند به دولت معرفی کنیم.

ایمنا نوشت، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر استانداری که انتخاب بشود، مجمع نمایندگان با او همراهی و همکاری خواهیم کرد مخصوصاً بنده که برایم جناح و جریان وجود ندارد و چپ و راستی نیست و همه باید در محور وحدت و هماهنگی دست به دست هم بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه هر فردی انتخاب شود، قطعاً انتخاب دولت است و باید به آن احترام گذاشت، گفت: توصیه‌های لازم را به وزارت کشور، معاون پارلمانی و همه کسانی که گوش شنوایی داشتند، در مورد خصوصیات استانداری که در قامت مردم کرمان بتواند خدمت کند، دادیم.

حسن پور با اشاره به اینکه استاندار باید مسلط به مسائل صنعت، معدن، اقتصاد، معیشت و فرهنگ باشد، بیان کرد: کرمان به یک استاندار جامع‌الشرایط نیاز دارد؛ استاندار فعلی هم همکاری و همراهی کرده و همه از او راضی هستیم.

وی در ادامه در خصوص احتمال انتصاب استاندار غیربومی برای کرمان، افزود: بنده با استاندار غیربومی شخصاً همکاری می‌کنم، شاید بقیه دوستان نظر دیگری داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: قطعاً باید استانداری که پاسخگوی دولت باشد، انتخاب شود و هر تصمیمی که دولت بگیرد برای بنده قابل احترام است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.