هشدار یک فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل: واکنش ما به هر گونه حمله سخت خواهد بود و ضربات عمیقی وارد می‌شود/ تهدیدات دشمنان ناشی از ضعف آنها است

خبرآنلاین پنج شنبه 26 مهر 1403 - 20:44
فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با بیان اینکه واکنش ما به هرگونه حمله از سوی دشمنان بسیار سخت خواهد بود، گفت: واکنش ما حساب شده و در زمان خود خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در گفت وگو با شبکه المیادین با بیان اینکه واکنش ما به هرگونه حمله از سوی دشمنان بسیار سخت خواهد و ضربه عمیقی به آنها وارد خواهد شد، گفت: تهدیدات دشمنان ناشی از ضعف آنها است و به دنبال خودنمایی در برابر ما هستند. واکنش ما به هرگونه حمله از سوی دشمنان بسیار سخت خواهد و ضربه عمیقی به آنها وارد خواهد شد.

به روایت ایرنا، وی گفت: طی دهه های گذشته با همه تهدیدات و توطئه های دشمنان و تحریم های آنها مقابله کرده ایم و به مقابله با آنها ادامه خواهیم داد.

امیردریادار شهرام ایرانی افزود: ما ملاطفتی در قبال تحرکات دشمنان همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نخواهیم داشت و واکنش ما حساب شده و در زمان خود خواهد بود.

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.