دو تکه شدن خودرو در اثر تصادف در بارتین ترکیه (+عکس)

عصر ایران پنج شنبه 26 مهر 1403 - 21:56
به دو نیم شدن خودرو به این شکل حتی در این خودرو که یک "توفاش کارتال" قدیمی است هم عادی نیست.
بر اثر تصادف دو خودرو در بارتین ترکیه 6 نفر از جمله یک کودک مجروح شدند.
 
به گزارش عصر ترکیه؛ چیزی که در این تصادف جالب توجه است این که یکی از خودروها از ناحیه داشبورد و ستونهای جلو کاملا دو تکه شده است.
 
هرچند تصادف شدید بوده و خودرو دیگر که یک مرسدس بنز نسبتا جدید است هم آسیب شدیدی دیده، اما به دو نیم شدن خودرو به این شکل حتی در این خودرو که یک “توفاش کارتال” قدیمی بوده و قطعا بیش از بیست سال عمر دارد هم عادی نیست.
 
به احتمال زیاد این خودرو قبلا یک تصادف شدید داشته و  بخشی از شاسی خودرو ، محفظه موتور و سینی کف درکارگاه های معمولی صافکاری و نقاشی ، از خودروی دیگری به آن جوش داده شده است.
 
بد نیست بدانید خودروهای توفاش، جزو اولین مدلهای خودرو است که در ترکیه در دو مدل سواری و یک مدل استیشن واگن ار اوایل دهه هشتاد میلادی تولید می شده و در اصل محصول فیات ایتالیا است و موقعیت آن در ترکیه مانند موقعیت پیکان در ایران است.
دو تکه شدن خودرو در اثر تصادف در بارتین ترکیه (+عکس)
دو تکه شدن خودرو در اثر تصادف در بارتین ترکیه (+عکس)

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.