الحوثی: همه مسلمانان باید به غزه کمک کنند

فرارو پنج شنبه 26 مهر 1403 - 22:07
رهبر انقلاب یمن از همه مسلمانان خواست به کمک غزه و مردم فلسطین در این منطقه بشتابند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انقلاب یمن طی سخنرانی امروز خود گفت که همه مسلمانان باید به کمک غزه و مردم فلسطین در این منطقه بشتابند.

به گزارش تسنیم، او بعد از ظهر امروز پنجشنبه، در اولین سخنرانی خود بعد از حمله هوایی ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس گفت: «مسلمانان به طور خاص و جامعه بشری به طور عام باید به درجه بالایی از حقیقت آنچه در غزه می‌گذرد و آنچه دشمنان به دنبال آن هستند، واقف باشند».

الحوثی گفت که کارانامه جنایت‌کارانه و وحشیانیه رژیم اسرائیل کافی است که انسان آگاهی کاملی از این رژیم به دست بیاورد. او گفت که دشمن اسرائیلی همه لبنانی‌ها را بدون اینکه بین آنها فرقی قائل شود هدف می‌دهند و برای این دشمن مسئول و غیر مسئول و نظامی و غیر نظامی فرقی نمی‌کند.

او گفت که آمریکایی‌ها و کشور‌های اروپایی سلاح، پول و حمایت سیاسی می‌دهند و جنایت‌های این دشمن را توجیه می‌کنند. رهبر انقلاب یمن با اشاره به استقامت حزب الله نیز گفت که عملکرد این جنبش در جبهه لبنان تداوم رهبری و نیز کنترل اوضاع بعد از ترور شهید سید حسن نصرالله را نشان می‌دهد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.