صیفی: می‌توانستیم در آبادان برنده باشیم 

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 26 مهر 1403 - 23:24
سرمربی تیم بسکتبال آسمان ولایت مشهد گفت: می‌توانستیم در آبادان پیروز میدان باشیم.  

جمال صیفی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکست تیم آسمان ولایت در مصاف با نماینده آبادان اظهار کرد: بازی را خوب شروع نکردیم و هر چه از زمان بازی گذشت، بچه‌ها در دفاع عملکرد بهتری داشتند.

وی افزود: تیم آبادان، تیم پرمهره و ریشه‌داری در بسکتبال کشور است که جو فوق‌العاده‌ای هم در سالن این تیم حکمفرماست و بازی در این سالن برای هر تیمی سخت است.

وی اذعان داشت: از طرفی بازیکنان تیم ما هم جوان هستند و فکر می‌کنم بازی در این شرایط برایشان کمی سخت است. با این همه بازیکنانم از جان مایه گذاشتند.

صیفی خاطرنشان کرد: تیم ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده و با توجه به دیر تشکیل شدن تیم، ما به چند بازی اول فصل به چشم بازی‌های آماده‌سازی نگاه می‌کنیم.

سرمربی تیم آسمان ولایت مشهد تصریح کرد: امروز ما با ۹ بازیکن به آبادان آمدیم و روی نیمکت هم از کمبود بازیکن رنج می‌بردیم. امیدوارم در هفته‌های آینده با حمایتی که از این تیم می‌شود بتوانیم چند بازیکن جذب کنیم و شرایط مان بهتر شود.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان موفق شد امروز در خانه مقابل آسمان ولایت مشهد با نتیجه ۷۹ بر ۶۸ پیروز شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.