سردار سلامی: وعده صادق ۲ یک هشدار بود

عصر ایران جمعه 27 مهر 1403 - 00:11
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید نیلفروشان چشم در چشم دشمن دوخته بود و شناخت عمیقی از تحولات جهان داشت.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن بداند هرگونه تعرض به ایران پاسخ دردناک خواهد داشت و عملیات وعده صادق ۲؛ نه همه توان دفاعی ما بلکه صرفا یک هشدار بود.
 
به گزارش ایرنا سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید عباس نیلفروشان در اصفهان افزود: رژیم اسراییل در ادامه ترورهای پیشین به اشتباه تصور کرد با شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و نیلفروشان محور مقاومت را دچار مشکل می کند، اما عملیات وعده صادق ۲ و عبور عزتمندانه سجیل های ایران از گنبد آهنین اسراییل معادلات را به هم ریخت.
 
وی افزود: این عملیات نمایشی شکوهمند از اقتدار ملت ایران و هشدار جدی به رژیم صهیونیستی بود.
 
سرلشگر سلامی اضافه کرد: اینگونه نیست که اسراییل به جنایت های خود علیه ملت های مسلمان ادامه دهد و پاسخی دریافت نکند؛ بلکه به صراحت اعلام می کنیم ضعف های دشمن را می شناسیم و در برابر آسیب پذیری او مسلط و توانمند هستیم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید نیلفروشان چشم در چشم دشمن دوخته بود و شناخت عمیقی از تحولات جهان داشت.
 
وی با بیان اینکه شهادت سردار نیلفروشان به او الهام شده بود، افزود: وقتی پس از شهادت سردار زاهدی سمت فرماندهی سپاه لبنان به او واگذار شد او با آرامشی دل‌انگیز و مقتدرانه پذیرفت و گفت این آخرین مسوولیت من در سپاه است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین گفت: شهید نیلفروشان از ۱۵ سالگی در نبردهای سخت حضور داشت، یک لحظه از میدان جهاد دور نشد، شخصیت والایی داشت اما خود را در عمل مخلصانه مخفی کرده بود چرا که خصیصه شهیدان این است که از نام و شهرت گریزان هستند.
 
سرلشگر سلامی افزود: شهادت سرداران اصفهانی در ادامه خیل عظیم شهدای دفاع مقدس؛ نمود روحیه ایثار و عزت طلبی مردمان این دیار است.
 
وی یادآور شد: این تصور که با شهادت رهبران و سرداران؛ جبهه مقاومت متوقف می شود خیالی بیش نیست همانگونه که پس از شهادت سردار سلیمانی بر دوام و اقتدار این جریان افزوده شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.