نقش ویژه ستاره جوان مقابل یاران سابق:/ اسلامی بازیکن کلیدی استقلال مقابل ذوب آهن

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 04:18
محمدحسین اسلامی مقابل ذوب آهن در پست جدیدی بازی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی بازیکن سابق تیم ذوب آهن در شرایطی به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت که این احتمال وجود دارد با توجه به حضور کاکوتا و ماشاریپوف در مسابقات ملی، او در پست هافبک هجومی برای استقلال بازی کند.

این بازیکن که در اکثر مسابقات ذوب آهن در این پست به میدان رفته بود با توجه به تکنیک بالایی که دارد به خوبی در این پست بازی می‌کند و از خلاقیت‌اش پشت مهاجمان تیم استفاده می‌کند.

این احتمال وجود دارد که با توجه به فاصله اندک بازی‌های ملی با دیدار استقلال و ذوب آهن کادر فنی آبی‌ها بازیکنان ملی‌پوش را به کار نگیرد و این فرصت ویژه‌ای برای بازیکنان جوان خواهد بود تا توانایی‌های خود را ثابت کنند.

شانس حضور کوشکی، محمدی و اسلامی پشت سر بلانکو زیاد خواهد بود و دور از انتظار نیست که استقلال با ترکیب متفاوتی در خط هافبک به میدان برود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.