دروغ جدید پس از مشاهده سردار قاآنی

شمال نیوز جمعه 27 مهر 1403 - 07:59
رسانه‌های حامی رژیم صهیونیستی با ادامه دروغ‌های خود سعی دارند تا حدی از ضربه‌ای که در میدان جنگ خورده‌اند بکاهند.

از شایعه تا واقعیت: یکی از کاربران پس از حضور سردار قاآنی در مراسم ورود پیکر شهید نیلفروشان به شوخی به رسانه‌های معاند پیشنهاد داد بگویند او فرمانده سپاه قدس نیست و «میراسماعیل» بدل سردار اسماعیل قاآنی است!

 

این موضوع پس از دروغ‌هایی بود که رسانه‌هایی از جمله رویترز، تایمز اسرائیل، نیویورک‌ تایمز، اسکای‌نیوز عربی و میدل‌ایست‌آی منتشر کرده بودند. در بین رسانه‌های فارسی زبان هم اینترنشنال با بیش از ۱۰ دروغ در صدر دروغگویان قرار گرفت.

 

   

 

حالا در جدیدترین دروغ برخی کاربران و کانال‌های تلگرامی در ادامه دروغ‌های خود مبنی بر  بازداشت سردار قاآنی به استناد تصاویری مدعی شدند وی با پابند الکترونیک آزاد شده است(!)

برخی رسانه‌ها برای اثبات این ادعای خود ابتدا عکس زیر را منتشر کردند.

 

   

 

این درحالی است که عکس ادعایی از پابند سردار قاآنی مربوط به تصویری است یک سایت خبری برای فروش این محصول استفاده کرده بود.

 

     

 

همچنین سایت خبری الف در ۱۰ دی ماه ۹۹  برای خبر آزادی ۳۷۵ زندانی استفاده کرده بود. علاوه بر این اصلاً جوراب سردار قاآنی در این تصاویر سفید نیست.

 

   

 

برخی دیگر تصویر دیگری از سردار قاآنی را منتشر و ادعای پابند به این فرمانده را مطرح کردند.

 

این درحالی است که مراجعه به اصل عکس نشان می دهد که در تصویر ادعایی دستکاری شده است. مهمتر آن که تصویر مربوط به دیدار جمعی از مردم، مسؤولان و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب در  ۱۱ مهر سال ۱۴۰۲ است.

 

تصاویر دیگر از این مراسم هم ادعای رسانه های معاند را افشا می کند.

 

     


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.