عملکرد خاتون در آسیا شگفت انگیز بود/ به این نتیجه قانع نیستیم

خبرگزاری مهر جمعه 27 مهر 1403 - 08:44
مهاجم تیم فوتبال خاتون بم گفت: عملکرد خاتون در آسیا شگفت انگیز بود ولی با این حال به این نتیجه قانع نیستیم و تلاش خواهیم کرد مرحله حذفی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بانوان خاتون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۳ دیدار انجام داد که برابر ملبورن سیتی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در دومین مسابقه مقابل کایااف‌سی فیلیپین به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و در آخرین دیدار خود هم برابر کالج اسکالرز تایلند دو بر یک به پیروزی رسید تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده فیلیپین به مرحله حذفی رقابت‌ها صعود کند. مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوم و سوم فروردین ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد و شاگردان مرضیه جعفری یک فرصت ۵ ماهه برای آماده سازی جهت شرکت در این مرحله دارند.

سارا دیدار مهاجم تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص کسب این موفقیت در رقابت‌های آسیایی اظهار کرد: کار خیلی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم از این بابت بسیار خوشحالیم. فقط خودمان می‌دانیم که چه روزهایی را پشت سر گذاشتیم تا امروز به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

وی افزود: سطح کیفی مسابقات به شدت بالا بود و رقبای ما هم خیلی قوی بودند. سه بازی خوب را انجام دادیم و در نهایت موفق شدیم به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کنیم. هدف ما از همان روزی که رقابت‌های مقدماتی را با نتایج خوبی سپری کردیم صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا بود که با غیرت هم تیمی‌هایم آن را رقم زدیم.

پدیده ۱۹ ساله لیگ برتر فوتبال بانوان خاطر نشان کرد: هر سه رقیب ما شرایط خوبی داشتند. وضعیت ما از نظر امکانات و تجربه‌های بین‌المللی اصلاً قابل قیاس با آنها نیست. نماینده استرالیا جز تیم‌های مطرح فوتبال بانوان در دنیا به شمار می‌رود که چهارمی جام جهانی را در کارنامه خود دارد. نماینده تایلند و فیلیپین هم واقعاً حریف جدی و قدرتمندی بودند که بازی برابر آنها برای ما آسان نبود. اما خوشحالیم که همه این سختی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتیم و حالا قرار است مرحله حذفی رقابت کنیم.

عملکرد خاتون در آسیا شگفت انگیز بود/ به این نتیجه قانع نیستیم

دیدار در پاسخ به این پرسش که چقدر برای صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا امیدوار بودید؟ گفت: ما روزهای سختی را سپری کردیم. فشار تمریناتمان خیلی بالا بود چون همه یک هدف واحد داشتیم؛ اما وقتی در زمین مسابقه قرار می‌گرفتیم همه چیز را فراموش می‌کردیم و ذهنمان فقط روی برد و موفقیت متمرکز بود. صعود را از قبل تصور کرده بودیم و زمانی هم که این اتفاق خوب رخ داد بسیار خوشحال بودیم. تماشای نتیجه مدت‌ها تلاش شبانه روزی واقعاً شگفت‌انگیز است.

مهاجم خاتون در ادامه خاطر نشان کرد: مرحله بعدی جام باشگاه‌های آسیا فروردین ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد هر چند هنوز قرعه ما مشخص نیست و نمی‌دانیم برابر چه تیمی بازی خواهیم کرد ولی صرفاً به اینکه تا این مرحله بالا آمدیم قانع نیستیم و از همین حالا خودمان را برای صعود از مرحله حذفی آماده می‌کنیم. بازیکنان و کادر فنی خاتون قدم در هر مسابقه‌ای که بگذارند تمام فکر و ذکرشان پیروزی است و با تمام وجود برای آن تلاش می‌کنیم.

دیدار با بیان اینکه هیچیک از باخت را دوست نداریم؛ گفت: تنها پیروزی در زمین سبز است که ما را خوشحال می‌کند. البته که از شرایط هر هشت تیم حاضر در مرحله حذفی آگاهی داریم و می‌دانیم قرار است با چه تیم‌های بزرگی مسابقه دهیم اما با این حال تلاش ما این خواهد بود که باز نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

بازیکن تیم خاتون تاکید کرد: خوشحالم با موفقیتی که به دست آمد گام خوبی برای دیده شدن بیشتر فوتبال بانوان در ایران برداشتیم. من هنوز هم باورم نمی‌شود که این اتفاق تاریخی را رقم زده باشیم. گاهی اوقات سراغ گوشی موبایلم می‌روم و صحبت‌هایی که در نشست خبری قبل از آغاز رقابت‌ها انجام دادم را مرور می‌کنم و باز آن لحظه تاریخی صعود را به خودم یادآوری می‌کنم. واقعاً جز بهترین لحظه‌های زندگی من به شمار می‌رود که امیدوارم این لحظه‌ها برای فوتبال بانوان ایران پرتکرار باشد.

وی در پایان و با اشاره به برنامه‌های خاتون در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: به زودی مسابقات لیگ ایران از سر گرفته خواهد شد. هدف ما مانند هر سال این است که اقتدار باز هم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. کار سختی داریم چرا که هم تیم‌های خوبی در لیگ ایران حضور دارند و هم بدون شک کیفیت مسابقات نسبت به سال قبل بهتر خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.