بارندگی ها در نوار شمالی کشور تا هفته آینده ادامه دارد

صدا و سیما جمعه 27 مهر 1403 - 09:12

به گزارش خبرگزای صدا و سیما ­سازمان هواشناسی پیش بینی کرد امروز در برخی نقاط آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات مرکزی البرز و برای فردا در شمال و شرق آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، و ارتفاعات استان‌های البرز و تهران رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید و گردو خاک، رخ خواهد داد.
همچنین برای شمالی آذربایجان شرقی و غربی هشدار سطح نارنجی صادر شده است. در این مناطق رگبار شدید باران، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید و در نواحی مستعد گردوخاک پیش بینی شده است.
توصیه شده مردم در این مناطق از هرگونه تردد غیر ضروری و توقف در حاشیه روخانه‌ها و مسیل‌ها، و از اسکان و بر پا کردن چادر‌های مسافرتی در بستر و حاشیه رودخانه و مسیل‌ها، خودداری کنند.
بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی در این مناطق احتمال طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیلها، صاعقه، آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روان آب و سیلاب وجود دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.