عصبانیت لاپورتا از اسپانیا: خیلی بی ملاحظه‌اید!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 09:49
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، پس از مصدومیت لامینه یامال و گاوی در حین بازی برای تیم ملی اسپانیا، از رفتار کادرفنی لاروخا انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لامینه یامال، وینگر بارسلونا در اوایل این هفته در جریان بازی لیگ ملت‌های اسپانیا مقابل دانمارک از ناحیه همسترینگ آسیب دید و گاوی که کمتر از یک سال پیش مقابل گرجستان رباط صلیبی داد، در حال بهبودی است.

اکنون، خوان لاپورتا، تیم اسپانیا با هدایت لوئیس دلافوئنته را به دلیل مدیریت نکردن فشار روی بازیکنان خاص "بی ملاحظه" نامیده است.

او به بارسا وان گفت:"در مورد لامینه، او بازیکن بسیار ماهری است که آسیب‌های زیادی دیده است. استفاده از او در آخرین بازی یک بی ملاحظگی بود و این را دوست نداشتم که آن‌ها سعی کردند تا لامینه را مجبور کنند و بازی کند.

2096398

ما مقدمات را فراهم کرده‌ایم و باید از منافع خود دفاع کنیم. وارد عمل شدیم و آن‌ها اعتراض ما و بازیکن را درک کردند. لامینه جوان است، شخصیت بزرگی دارد و شرایطی که در آن قرار داشت را توضیح داد.

یادم رفت بگویم که گاوی در تیم ملی مصدوم شد.  اگر در دو مسابقه بازی نمی‌کرد، ممکن بود مصدوم نشود. خبر خوب این است که اکنون باید فشار روی او را کم کنیم. او در تمرینات تمام تلاش خود را می‌کند.

شاید باید باشگاه‌ها را متحد کنیم. این قانون باید تغییر کند. اگر بازیکنی در رفتن یا نرفتن به تیم ملی آزاد نباشد، خوب است. آزادی داشتن به شما این امکان را می دهد که اگر در فشار هستید از پذیرفتن آن اجتناب کنید. ما باید از سلامتی بازیکنان محافظت کنیم."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید