فرماندار تهران: مشاورین امور زنان و خانواده به سمت تصمیم‌سازی و اجرا بروند

خبرگزاری ایسنا جمعه 27 مهر 1403 - 10:07
فرماندار تهران با تأکید بر نقش مشاورین امور زنان و خانواده گفت: مشاورین امور زنان و خانواده نباید صرفا پیگیری امور را انجام دهند؛ بلکه بایستی به سمت تصمیم‌سازی و اجرا حرکت کنند.

به گزارش ایسنا، احمد قیومی با اشاره به جایگاه مهم حوزه زنان و خانواده و اهمیت گسترش این جایگاه برای ایجاد ظرفیت‌های بزرگ در راستای شکل گیری رخدادهای ارزشمند، گفت: حوزه زنان و خانواده دارای ابعاد بزرگ‌تر و ظرفیت آفرینی در بخش‌های مختلف همچون جریان سازی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است و با توجه به حضور بانوان تلاشگر و با روحیه جهادی، این امر محقق می‌شود.

وی افزود: دامنه کاری امور زنان و خانواده دارای ابعاد بسیار است که این مهم رویت نخواهد شد، مگر با سپردن امور به خودشان و در کنار پیگیری مطالبات خود در جایگاه امور بانوان، دستور دهنده و بر اجرا شدن آن نظارت داشته باشند.

فرماندار تهران تأکید کرد: روحیه توسعه گرایانه مسئول امور زنان و خانواده به ویژه در فرمانداری باعث ایجاد تحولی در عملکردهای مطلوب طی یکسال و اندی گذشته شده و این را به وضوح می‌توان در برنامه‌های اجرا شده، همدلی بوجود آمده در سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌ها و ادارات و نهادها با فرمانداری و همچنین گزارش عملکردها به خوبی مشاهده کرد.

قیومی افزود: زنان و دختران ایران اسلامی نشان دادند که سکان دار جریان سازی‌های مهم کشوری، حرکت دهنده آن و آرامش بخش جامعه هستند، نگاه زنان به مسائل مختلف تیزبینانه بوده و باعث رشد عملکردی با پیگیری‌های مثمرثمر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی در تهران گفت: هفته گذشته دومین رویداد فرهنگی را در قالب هفته فرهنگی شاهد بودیم، هفته فرهنگی امسال با توجه به رشد پویش‌ها و برنامه های مهم در بخش‌ها، حوزه‌ها، دستگاه‌ها، آنقدر رشد داشت که می توانستیم آن را در تهران احساس کنیم.

فرماندار تهران تأکید کرد: ظرفیت‌های بسیاری در تهران وجود دارد که در هفته فرهنگی با همدلی دستگاه‌ها و نهادها و شهرداری و ... به بخشی از آن پرداخته شد، از این رو با همدلی و نقش موثر هم افزایی می‌توان کارهای بزرگتر و عمیق تری را در پایتخت اجرایی کرد که این ظرفیت قطعا در تهران وجود دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.