استقلال با ۷ غایب به مصاف ذوب آهن می‌رود

خبرورزشی جمعه 27 مهر 1403 - 10:19
مروری بر ترکیب استقلال در آخرین دیدار این تیم رو مقابل ذوب آهن مشخص می‌کند که چند نفر از بازیکنان آبی‌پوش در دیدار امروز این تیم را همراهی نخواهند کرد.

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در آخرین رویارویی مقابل ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر گذشته مقابل این تیم با پیروزی دو بر یک زمین مسابقه را ترک کرد.

این دیدار که در تاریخ هفدهم اردیبهشت سال جاری برگزار شد در آستانه رسیدن استقلال به پایان فصل گذشته امیدواری‌های جواد نکونام سرمربی وقت تیم و شاگردانش برای قهرمانی را بیشتر کرد.

تیم استقلال در آن دیدار با ترکیب: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند (۸۶- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲-میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۷- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (۸۶- امید حامدی‌فر)، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی (۸۶- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند، به میدان رفت که از آن جمع ۱۶ نفره که در آن تاریخ برای استقلال به میدان رفتند حالا ۵ نفر در دیدار امشب استقلال را همراهی نخواهند کرد.

از این پنج نفر روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی بازیکنان حال حاضر تیم استقلال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیستند و صالح حردانی، پیمان بابایی، میلاد فخرالدینی، امید حامدی‌فر و جعفر سلمانی نیز نفراتی هستند که در پایان فصل گذشته لیگ برتر از جمع آبی پوشان استقلال جدا شدند.

ناگفته نماند؛ دیدار امروز تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه شهر قدس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.