خروج بیش از ۴ هزار نظامی انگلیسی از ارتش این کشور

صدا و سیما جمعه 27 مهر 1403 - 11:12

خروج بیش از ۴ هزار نظامی انگلیسی از ارتش این کشور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  گزارش درز کرده مجلس انگلیس با استناد به آمار وزارت دفاع این کشور نشان می‌دهد پارسال شمار افرادی که به ارتش انگلیس پیوستند، از شمار افرادی که از این ارتش خارج شدند، کم‌تر شده است. 
کارشناسان به اعضای کمیته دفاعی مجلس انگلیس گفته اند در پی سیاست‌های دولت این کشور از سال ۲۰۱۰ میلادی، توان جنگی ارتش انگلیس، در یک جنگ "تن به تن" با یک ارتش دیگر، فقط برای دو ماه کافی خواهد بود.
به گزارش رسانه‌های انگلیس، به علت افزایش فشار‌ها بر نیرو‌های نظامی، خروج از ارتش انگلیس افزایش یافته و در همان حال، استخدام در این نیرو به طور چشمیگری کاهش یافته است. در پی بی میلی افراد در انگلیس برای پیوستن به ارتش و نیرو‌های انتظامی این کشور، مقامات انگلیس ضمن افزایش دستمزد‌ها در این نیروها، با شیوه‌های مختلف تلاش می‌کنند جوانان را به عضویت در نیرو‌های نظامی و انتظامی این کشور ترغیب کنند، اما به گفته تحلیل گران نظامی تا کنون موفق به این کار نشده اند.
قشر‌های مختلف مردم انگلیس بار‌ها با پاشیدن رنگ سرخ بر ساختمان وزارت دفاع این کشور دولت و وزارت دفاع را شریک جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، لبنان و یمن دانستند و پایان دادن به حمایت‌های تسلیحاتی و اطلاعاتی و نظامی انگلیس از رژیم صهیونیستی را خواستار شدند که البته به دست پلیس این کشور دستگیر شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید