سپهر حیدری با همسرش قهر کرده و از ملکه خبری نیست!

برترین‌ها جمعه 27 مهر 1403 - 11:15
آرام جوینده، همسر سپهر حیدری، پدیده عجیبی‌ست. دقیقا هیچ کار خاصی نمی‌کند و کلی طرفدار دارد، کل حیات مجازی‌اش وابسته به این است که به هر حال همسر سپهر حیدری، کاپیتان سابق پرسپولیس است.

برترین‌ها: آرام جوینده، همسر سپهر حیدری، پدیده عجیبی‌ست. دقیقا هیچ کار خاصی نمی‌کند و کلی طرفدار دارد، کل حیات مجازی‌اش وابسته به این است که به هر حال همسر سپهر حیدری، کاپیتان سابق پرسپولیس است. او البته ادعای خوانندگی دارد اما مشخص نیست دقیقا چرا این همه فالوور دارد، به هر حال به تازگی اتفاق بامزه‌ای در پیج او رخ داده، همسرش دیگر برای او کامنت نمی‌گذارد. این اتفاق توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خودش جلب کرده. سپهر حیدری با لفظ "ملکه" از آرام جوینده یاد می‌کرد و حالا مدت‌هاست که از "ملکه گفتن‌هایش" خبری نیست.

سپهر حیدری با همسرش قهر کرده و از ملکه خبری نیست!

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.