جایگاه نماز جمعه محوری و مردمی است

خبرگزاری ایسنا جمعه 27 مهر 1403 - 11:16
مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: زنجان استان علم، معنویت و فلسفه بوده و نگین والای ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان امروز (جمعه ۲۷ مهر ماه) در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه زنجان و نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: فلسفه جایگاه نماز جمعه بسیار والا است و راز موفقیت پیامبر (ص) در قرآن کریم رحمت الهی عنوان شده که با مردم صمیمی بوده و نرم برخورد می‌کردند.

وی تصریح کرد: جایگاه نماز جمعه، جایگاه محوری و مردمی است و باید از آن بهره لازم را برد و محبت بین مردم را باید بیشتر کرد. محبت سنگ‌ها را خرد کرده و دل‌ها را به‌ هم پیوند می‌دهد و امیدواریم این جایگاه محل پیوند دل‌ها باشد.

محمدیان با اشاره به اینکه باید از فرصت‌های محدود کارهای بزرگ انجام شود، عنوان کرد: در حرکت جهانی مقاومت در مرحله حساسی قرار داریم و باید توجه لازم را به آن داشت. وعده خداوند نصر الهی است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی، دو جریان حق و باطل در مقابل هم قرار دارند. رژیم صهیونیستی هنر نمی‌کند که مردم بی‌دفاع را به شهادت می‌رساند.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری افزود: مقاومت همیشه زنده بوده و به سمت قله‌های پیروزی در حرکت است و جای هیچ سستی و ضعفی نیست. ملت ما ۴۵ سال مقاومت و پیروزی را تجربه کرده و مشاهده کردیم که خداوند چگونه به وعده‌های خود عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: خداوند امروز در غزه به دنیا نشان داد که رژیم صهیونیستی ظلم و دروغ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان نیز در این مراسم گفت: امروز یکی از فرزندان استان در این جایگاه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی تصریح کرد: امیدواریم همه کمک کنند بدل باشیم تا جای بزرگان را با کوچکی به محضر ولی‌نعمتان پر کنیم.

وی تصریح کرد: اگر قرار است به جایگاه جوانان و همه اقشار توجه شود، بدون انسجام امکان‌پذیر نیست و لذا از همه دوستان کمک می‌خواهم و امیدوارم با کمک همه به نتیجه مطلوب برسیم.

حسینی عنوان کرد: اگر با وحدت و انسجام کارها را پیش نبریم امکان‌پذیر نیست؛ همه چیز مطالب عنوان شده در کاغذها نیست و ارتباطات انسانی پیش‌برنده‌تر از بسیاری از موارد است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.