شلیک ۱۵ موشک به بندر اشغالی حیفا

صدا و سیما جمعه 27 مهر 1403 - 11:52

آژیر هشدار حمله پهپادی در بندر اشغالی «ایلات»

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما   رسانه‌های صهیونیستی صبح جمعه از فعال‌شدن آژیر خطر در پی ورود پهپاد به حریم هوایی جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

شلیک ۱۵ موشک به بندر اشغالی حیفا

 ارتش رژیم صهیونیستی صبح جمعه گفت که حداقل ۱۵ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه حیفا شلیک شد.  حزب‌الله نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «امروز صبح شهرک زفلون را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادیم».

آژیر هشدار حمله پهپادی در بندر اشغالی «ایلات»

 

 

 

انتقال پیکر شهدا و مجروحان به بیمارستان در نوار غزه

 

 

 

عملیات مقاومت اسلامی لبنان علیه نظامیان اشغالگر در مرز

تظاهرات در مارسی در اعتراض به انفعال فرانسه در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی
حساب کاربری "انسومیسیون"، وابسته به حزب چپگرای "فرانسه تسلیم ناپذیر" با انتشار ویدئویی در صفحه کاربری خود در ایکس از برگزاری تظاهرات در شهر بندری مارسی، واقع در جنوب فرانسه خبر داد. 
شرکت کنندگان در تظاهرات شب گذشته با سردادن شعار "اسرائیل، قاتل! مکرون، همدستش!"، انفعال فرانسه و همدستی این کشور را در نسل کشی غزه و نیز حمله بنیامین نتانیاهو را به لبنان محکوم کردند.

 

 

انتقال پیکر شهدا و مجروحان به بیمارستان 

 

دیوارنگاره شهید نصرالله در کاراکاس
شبکه المیادین با انتشار این تصاویر در حساب کاربری ایکس خود گزارش داد: در اقدامی که نشان دهنده همبستگی ملت ونزوئلا با مسائل منطقه است، دیوارنگاره ای جدید از شهید سید حسن نصرالله در کاراکاس پایتخت ونزوئلا یافت شد.  
 

این ابتکارعمل در چارچوب تجلیل از جانفشانی های شهید سید حسن نصرالله و نقش تاثیرگذار او در حمایت از مقاومت فلسطین و حقوق ملت لبنان صورت گرفته است.
این دیوارنگاره که طراحی هنری چشمگیرش آن را از نمونه های مشابه متمایز کرده است، میراث این شهید را به نمایش می گذارد که به نماد مبارزه با ظلم تبدیل شده است.

 

اشغالگران بیش از ۱۹۰ مرکز پناهندگی را بمباران کرده اند
مرکزرسانه ای فلسطین در صفحه تلگرام خود، به نقل از مرکز رسانه ای دولت در غزه گزارش داد اشغالگران از ۷ا کتبر تاکنون ۱۹۲ مرکز پناهندگی را که صدها هزار آواره را در خود جای داده بود، بمباران کردند.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.