آلبانی آخرین حضور من در کشتی خواهد بود/ رسمی: دیوید تیلور به آخر خط رسید!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 12:17
دیوید تیلور، کشتی‌گیر مطرح آمریکایی، اعلام کرد که پس از مسابقات جهانی آلبانی به دوران حرفه‌ای خود پایان می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام دیوید تیلور متوجه شد که به خط پایان رسیده است. درحالیکه این ورزشکار نامدار نمی‌توانست در اوایل سال جاری در المپیک پاریس شرکت کند، او این فرصت را خواهد داشت تا در مسابقات جهانی آلبانی شرکت کند. دارنده مدال طلای المپیک 2020 از این فرصت بسیار هیجان زده است.

تیلور در اکانت رسمی ایکس خود نوشت: "فکر می‌کنم زمان نتیجه گرفتن رسیده است. هنوز سخت است. به نظرم هر روزی که این کار را انجام می‌دهم، تصمیم درستی گرفته‌ام، فرصتی برای کشتی گرفتن در مسابقات قهرمانی جهان پیدا کرده‌ام. چند بار در دوران حرفه‌ای خود فرصتی برای کشتی گرفتن پیدا می‌کنید، فرصتی برای بهترین بودن در جهان پیدا می‌کنید؟

2096428

این یک تجربه منحصربه‌فرد برای ایجاد تعادل پس از چند هفته تلاش بوده، اما من هرگز کسی نبودم که از یک چالش خجالت بکشم. یک هفته مانده تا به آلبانی بروم و برای آخرین بار کشتی بگیرم."

تیلور در کنار هیجانش، همچنین تاکید کرد که چگونه این سفر بدون اینکه طرفداران از او حمایت کنند، غیرممکن بود. این ورزشکار با تجربه نوشت: "از حمایت همه طرفداران، تیم، مربیان و خانواده‌ام سپاسگزارم."

در طول سال ها، تیلور خود را به عنوان یکی از بهترین ستاره های کشتی آزاد از ایالات متحده آمریکا معرفی کرده بود. یکی از مهره‌های ماندگار کشتی آمریکا همچنین به صراحت گفت که چیزی جز بهترین بودن به او انگیزه نمی‌داد.

2096429
دیدار مجدد حسن یزدانی و دیوید تیلور دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

تیلور به غیر از ورزش کشتی، در ایالات متحده آمریکا نام برگی است و یک فرصت طلایی را اوایل سال از دست داد. در دور انتخابی المپیک پاریس، تیلور در یک اتفاق بی‌سابقه شکست خورد.

این باخت هواداران را به نفس نفس انداخت، اما دیویس واقعیت را همان طور که بود پذیرفت: یک پرده احتمالی. با این حال جانشین او در المپیک موفق نبود و این شکست هم برای تیلور به معنای جدایی از کشتی نبود. او در دانشگاه پنسیلوانیا به عنوان مربی دانشگاه مشغول کشف و پرورش استعدادهای کشتی آزاد آمریکاست.

2096430

در انتظار پایانی باشکوه

اکنون، در حالی که کشتی گیر آمریکایی برای حضور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی 2024 نگاهش را به آلبانی معطوف کرده، رقابت احتمالی او با عبدالرشید سعدولایف، سنگین وزن روسی، باعث می‌شود هوادارانش انتظار یک چالش سخت را داشته باشند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.