جنایت دشمنان در غزه و لبنان مسئله مشترک تمام مسلمانان است

خبرگزاری ایسنا جمعه 27 مهر 1403 - 13:42
خطیب جمعه اراک گفت: جنایت دشمنان در غزه و لبنان مسئله مشترک تمام مسلمانان است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۲۷ مهر در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: دو میلیارد مسلمان در جهان داریم که اگر اتحاد داشته باشند می‌توانیم دشمنان اسلام را شکست دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هیچ مقامی بالاتر از مقام شهید نیست چراکه جایگاه شهدا نزد خداوند است و در بالاترین مرتبه بهشت جای دارند. 

دری نجف آبادی با تاکید بر حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت گفت: هیچ راهی جز مقاومت نیست و مقاومت اصلی‌ترین عامل پیروزی است.

امام جمعه اراک ادامه داد: دنیای اسلام اگر ذره‌ای غفلت کند، جنایتکاران صهیونیست تمام جهان اسلام را خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه امروز ما حمایت همه جانبه از مردم مظلوم لبنان و فلسطین است گفت: اکنون بحث شیعه و سنی مطرح نیست چراکه جنایت دشمنان در غزه و لبنان، مسئله مشترک همه مسلمانان است. 

وی با تاکید بر دعا و اتکا به خداوند و تلاش و مجاهدت صادقانه در راه خدا گفت: تا زمانی که وابسته‌ایم ذلیل هستیم بنابراین بایستی توانمندی‌های خود را در جهت مستقل شدن افزایش دهیم. 

دری نجف آبادی در ادامه با بیان اینکه استان مرکزی ظرفیت خوبی برای صادرات دارد افزود: کالاهای صادراتی ما بایستی باکیفیت و استاندارد باشد. ما باید از ظرفیت کشورهای همسایه، آسیایی و آفریقایی برای صادرات کالا و خدمات خود استفاده کنیم.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر توسعه دریا محور به برگزاری نمایشگاه جهاد تبیین نیز اشاره و اضافه کرد: موزه عبرت که در مصلی اراک تدارک دیده شده است کار بسیار ویژه و خوبی است که عموم شهروندان اراک می‌توانند از آن بازدید کنند. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.