اعلام آمادگی رشیدپور برای حرف زدن با مردم منطقه از محل جزایر سه‌گانه ایران

خبرگزاری ایسنا جمعه 27 مهر 1403 - 13:44
رضا رشیدپور از فعالان رسانه و مجری سابق تلویزیون اعلام آمادگی کرده است که با حضور جمعی از هنرمندان ایرانی به جزایر سه‌گانه ایران بروند و از آنجا با مردم منطقه حرف بزنند.

به گزارش ایسنا، شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیهٔ اروپا، با انتشار یک بیانیهٔ مشترک، ادعایی را درباره تمامیت ارضی ایران مطرح کرده‌اند که روز گذشته با پاسخ دفتر نمایندگی کشورمان در سازمان ملل مواجه و تاکید شده که اروپا مسیر غلط و خطرناکی را در قبال ایران در پیش گرفته است.

در پی هشدار ایران به اروپا، رضا رشیدپور از فعالان رسانه در مطلبی در شبکه مجازی ایکس نوشت: «ای کاش یک شرکت حمل و نقل هوایی اعلام آمادگی کند تا گروهی از هنرمندان و فعالان رسانه‌ای و داوطلبان به جزایر سه‌گانه‌ی ایران عزیز سفر کنیم و از آنجا با مردم منطقه حرف بزنیم. تمام هزینه‌های لازم را هم خودمان تأمین می‌کنیم. من آماده‌ام.»

بر اساس این گزارش، پیشنهاد رشیدپور در فضای مجازی با استقبال گسترده‌ای در فضای ایکس (توییتر سابق) روبه‌رو شده و کاربرانی از طیف‌های مختلف سیاسی و بعضا کاملا متفاوت با رشیدپور، برای همراهی او اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.