اسرائیل از جاده انسانیت عبور و حقوق بشر را زیرپا گذاشته است

خبرگزاری مهر جمعه 27 مهر 1403 - 13:53
سنندج- امام جمعه سنندج گفت: رژیم جنایتکار اسرائیل از جاده انسانیت عبور کرده و حقوق تمام بشر را زیرپا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا اظهار کرد: یک سال است که رژیم غاصب در غزه جنایت می‌کند و افراد غیرنظامی و بی‌گناه را مورد آماج حملات وحشیانه خود قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون هزاران نفر در غزه و لبنان مظلومانه توسط رژیم غاصب صهیونیستی شهید و زخمی شده‌اند، گفت: متأسفانه کسی پاسخگوی این وضعیت نیست.

امام جمعه سنندج خاطر نشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی با بمب و موشک موجب کشتار مردم بی گناه شده و از جاده انسانیت و تمام خطوط قرمزها عبور کرده و حقوق بشر را زیرپا گذاشته است.

ماموستا رستمی اضافه کرد: این جسارت ناشی از بی تفاوتی جهان اسلام و سازمان ملل است که سکوت معناداری در پیش گرفته است.

لزوم حفظ اتحاد و همدلی در برابر دشمنان

وی خواستار اتحاد و همدلی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی شد و کمک و حمایت به مردم لبنان و غزه را مورد تاکید قرار داد.

امام جمعه سنندج تلاش برای رفع مشکلات مردم را وظیفه مسؤولان دانست و گفت: مدیر زمانی موفق خواهد بود که خود را خدمتگزار مردم بداند و برای توسعه استان قدم بردارد.

ماموستا رستمی همچنین از عدم پرداخت حقوق به کارگران و پاکبانان شهرداری انتقاد کرد و یادآور شد: شهرداری باید حقوق کارگران خود را به موقع پرداخت کند تا این قشر دچار مشکل نشوند.

حفظ و رعایت حجاب اسلامی به‌عنوان یکی از فرایض دینی و توجه به آموزه‌های دینی از سوی افراد جامعه به ویژه بانوان، مقابله با گرانفروشی و لزوم نظارت بر عرضه کالا در بازار نیز از دیگر موارد مطرح شده توسط امام جمعه سنندج بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید