جبهه مقاومت از همیشه قدرتمندتر است/ اتحاد قوای کشور تحسین برانگیز است

خبرگزاری ایسنا جمعه 27 مهر 1403 - 13:54
امام‌ جمعه موقت گرگان با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای تضعیف جبهه مقاومت با ترورهای کور، گفت: امروز جبهه مقاومت از همیشه بانشاط تر و قدرتمندتر است.

حجت الاسلام محمد مهاجر، ظهر امروز در خطبه‌های های سیاسی و عبادی جمعه شعر گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: مراقبه و محاسبه دو ابزاری است که انسان‌ها برای سعادت و رضوان الهی باید از آن بهره ببرند.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت از همیشه قدرتمندتر و بانشاط تر است، افزود: دشمن خودش هم می داند که ترورهای کور آنها نمی تواند به روند رو به زوال و نابودی آنها پایان بخشد و صرفا برای مصارف داخلی و نشان دادن قدرت نظامی پوشالی خود دست به اقدامات احمقانه می زند.

خطیب جمعه گرگان با تاکید بر لزوم پاسخ محکم و قاطع به جنایات و نسل کشی‌های رژیم غاصب صهیونیستی، خاطرنشان کرد: ترور یحیی سنوار جانشین شهید اسماعیل هنیه، یک حماقت تازه از رژیم اشغالگر قدس است که تردید نکنید پایه ها و ارکان دولت نامشروع آنها را بیش از گذشته لرزان خواهد کرد.

مهاجر اتحاد و همراهی همه امت اسلامی در برابر نظام سلطه، آمریکا و عروسک و مهره سوخته اش در منطقه اسرائیل غاصب را ضروری دانست و تصریح کرد: اگر برخی از دولتها در دنیای اسلام در برابر این نسل کشی ها سکوت نمی کردند تردید نکنید این رژیم گستاخ تا به امروز حیات نامبارکش پایان یافته بود.

وی همدلی و همزبانی نیان مسئولان را یکی از ضرورت‌های اصلی کشور در شرایط فعلی دانست و اضافه کرد: امیدواریم این همدلی و یک دستی که در حمایت از جبهه مقاومت و حمایت از منافع امت اسلام در روزهای اخیر میان قوای مختلف شاهد بودیم تداوم داشته و به افزایش اقتدار ایران عزیز و امت اسلام کمک کند.

به گزارش ایسنا قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به مناسبت هفته تربیت بدنی سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز سیاسی و عبادی جمعه گرگان بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.