اسرائیل هیچ نقطه امنی در سرزمین‌های اشغالی ندارد

خبرگزاری مهر جمعه 27 مهر 1403 - 14:15
بوشهر- امام جمعه موقت کنگان گفت: اسرائیل هیچ نقطه امنی در سرزمین‌های اشغالی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف قاسمی در نماز جمعه کنگان با تحلیل مسائل فلسطین اشغالی گفت: اکنون اسرائیل غاصب و کودک کش هیچ نقطه امنی در سرزمین‌های اشغالی ندارد و این رژیم پوشالی در حال فروپاشی و اضمحلال است.

وی افزود: به صدا در آمدن آژیرهای مکرر در سرزمین‌های اشغالی و فرار صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها نشان می‌دهد نقطه به نقطه این رژیم نامشروع در تیررس نیروهای مقاومت است.

خطیب موقت جمعه کنگان افزود: شلیک موشک و پهباد و راکد به سرزمین‌های اشغالی توسط جبهه مقاومت ثابت کرد گنبد آهنین و فلاخن داوود و دیگر ادوات دفاعی توان جلوگیری از نفوذ سلاح‌های مقاومت را ندارد و اسرائیل خوار و زبون شده است.

قاسمی بیان داشت: نتیجه این جنگ فرسایشی، اضمحلال اسرائیل کودک کش و حامیان او بویژه آمریکاست و جبهه مقاومت نشان داد در میدان عمل می‌کند.

وی به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان و هدایت این سفر هوایی توسط رئیس مجلس اشاره و اظهار نمود: جمهوری اسلامی ایران اهل شعار نیست و اهل عمل است و این سفر نقشه دشمنانی که تلاش می‌کردند بین دو ملت ایران و لبنان جدایی بیندازند را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت کنگان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حساب شده و دقیق عمل می‌کند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب "در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم".

قاسمی وعده صادق ۲ و جمعه نصر را از مهمترین اتفاقات و رویدادهای اخیر و مهم و استراتژیک در منطقه دانست و تاکید کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر ددمنشان صهیونیستی بویژه تحقق وعده صادق ۲ توسط ایران مقتدر و قوی و نیز موشک باران مقر صهیونیست‌ها توسط جبهه مقاومت اسلامی در منطقه پیروزی اسلام و امت اسلامی را شتاب بیشتری بخشیده است.

وی به لجن پراکنی برخی رسانه‌های داخلی و همسویی آنان با رسانه‌های غربی در خصوص جبهه و جریان مقاومت اشاره و عنوان کرد: برخی رسانه‌های داخلی تبدیل به شبکه نیابتی دشمن شده اند که باید دست از این کار قبیح بردارند.

خطیب موقت جمعه به برخی خبرها درباره شهادت رئیس دفتر حماس یحیی سنوار اشاره و با عنوان اینکه هنوز مقاومت این خبر را تأیید نکرده است گفت: یحیی سنوار فرمانده شجاع میدان جنگ با اسرائیل است و حضور او در میدان مبارزه نشان از شجاعت و عظمت این مرد بزرگ و الهی دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.