گاریدو با فیکس کردن این بازیکن، السد را سورپرایز می‌کند؟

برترین‌ها جمعه 27 مهر 1403 - 14:17
سعید مهری عملکرد خوبی در تمرینات پرسپولیس داشته و احتمال دارد در بازی مقابل السد فیکس شود.

خبرورزشی: سعید مهری که جدیدترین یاغی فوتبال ایران به حساب می آید، خیلی دیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شد. از همین رو گاریدو در چند دیدار اول به این بازیکن میدان نداد و مهری از لیست خط خورد. هافبک سابق استقلال اما سورپرایز بزرگ گاریدو برای دربی بود و در نیمه دوم موفق شد اولین بار بازی با پیراهن پرسپولیس را تجربه کند. مهری تنها به چند دقیقه زمان نیاز داشت تا تاثیرش را بگذارد و موفق شد در دقیقه ۹۰ از رضاییان پنالتی بگیرد و زمینه ساز پیروزی بزرگ پرسپولیس مقابل رقیب سنتی شود.

گاریدو با فیکس کردن این بازیکن، السد را سورپرایز می‌کند؟

مهری هرچند یک مهره فیکس در تیم جدیدش نیست ولی بازیکنی است که گاریدو از او راضی است و به سبک بازی اش علاقه دارد. مهری در چند دیداری که به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته عملکرد خوبی داشته و سرمربی اسپانیایی پرسپولیس هم روی مهری به عنوان یکی از مهره های تاثیرگذار تیمش حساب باز کرده است. مهری طی روزهای اخیر در تمرینات و بازی دوستانه تیمش عملکرد خوبی داشته و باانگیزه ظاهر شده و همین موضوع ممکن است گاریدو را مجاب کند تا از مهری به عنوان بازیکن فیکس در دیدار حساس مقابل السد استفاده کند.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.