نابودی اسرائیل التیام‌بخش واقعی مسلمانان است

خبرگزاری مهر جمعه 27 مهر 1403 - 14:27
زنجان-امام جمعه زنجان گفت: التیام واقعی برای مسلمانان زمانی محقق خواهد شد که شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان که اولین خطبه‌های وی بعد از آئین تکریم و معارفه بود، با تاکید بر اینکه برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر فرزانه انقلاب به مثابه قدردانی از سید شهیدات مقاومت بود، افزود: با وجود اینکه جمعه نصر با شکوه خاصی برگزار شد اما التیام واقعی زمانی حاصل خواهد شد که شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند را به خاطر سپرده شدن چنین مسؤولیتی از جانب رهبر فرزانه انقلاب شاکر هستم و از تلاش‌های آیت‌الله خاتمی در طول سیزده سال حضور در این استان قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: جایگاه و مسند نماز جمعه، جایگاه اولیا و بسیار عظیم و بزرگ است، لذا امیدواریم با دعای خیر برادران و خواهران ایمانی بتوانیم همه موارد مطرح شده را در استان عملی کنیم.

خطیب نماز جمعه زنجان به حضور بزرگانی چون مرحوم آیت‌الله عزالدین حسینی زنجانی، مرحوم موسوی، آیت‌الله واعظی و آیت‌الله خاتمی در جایگاه ارزشمند نماز جمعه اشاره کرد و یادآور شد: امروز این جایگاه ارزشمند در اختیار بنده قرار گرفته است که امیدوارم خداوند ظرفیتی در من قرار دهد که بتوانم از عهده این مسوولیت برآیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رعایت تقوای الهی باعث خواهد شد که خداوند متعال برکات زمین و آسمان را نصیب انسان کند، متذکر شد: تقوا سپر مومن و مسلمان است و قرار نیست مسلمان و مومن گوشه‌نشین باشد، بلکه باید در همه امور ایفای نقش کند. اگر مسوولان به عنوان خادمان ملت حتی در شرایطی که به دنبال توسعه اقتصادی هستند، ترویج ایمان و رعایت تقوا را در جامعه جاری و ساری کنند، عملکرد آن‌ها موثرتر خواهد بود.

حسینی با تاکید بر اینکه اگر جامعه اسلامی خواهان کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف است، باید جامعه ایمانی باشد، خاطرنشان کرد: زنجان خاستگاه علمای بزرگ و تاثیرگذار در طول تاریخ بوده و امروز بزرگ‌ترین ظرفیت‌ها را در استان داریم که امیدواریم این ظرفیت‌های بالقوه در استان به ظرفیت‌های بالفعل تبدیل شود.

وی در ادامه گریزی به شرایط کنونی منطقه زد و با اشاره به اینکه امروز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، روزی است که جبهه حق با همه قوا در برابر جبهه باطل ایستاده است، عنوان کرد: فراموش نکنیم که لشگر اسلام با شهادت سرداران خود زمین نمی‌نشیند و به راهی که در پیش گرفته است، ادامه می‌دهد.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه اقدام مقام معظم رهبری در جمعه نصر، قدری دل‌های ما را التیام بخشید، افزود: اگر چه التیام واقعی زمانی خواهد بود که رژیم جعلی صهیونیستی نابود شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.