اهدای کمک‌های انسان دوستانه به مردم لبنان اوج نوع دوستی کشور است

خبرگزاری مهر جمعه 27 مهر 1403 - 14:38
بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: اهدای کمک‌های انسان دوستانه به مردم لبنان اوج نوع دوستی کشور ایران و لبنان را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه بردسکن که در مصلای مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برادران دینی ما در جنوب لبنان، غزه و فلسطین سال‌های زیادی است که از توطئه‌های مختلف صهیونیست‌ها در زحمت قرار دارند.

امام جمعه بردسکن با اشاره به کمک و یاری برادران و خواهران دینی در لبنان افزود: اهدای کمک‌های انسان دوستانه به مردم لبنان اوج نوع دوستی کشور ایران و لبنان را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی امتحان است که خود را بشناسیم، افزود: قوم یهود دشمن ترین انسان‌ها با مردم عالم و این حریص‌ترین انسان‌ها در روی کره خاکی هستند.

امینی با اشاره به آغاز هفته تربیت‌بدنی گفت: ورزش همگانی و قهرمانی باید مورد توجه مسئولان مختلف باشد.

امام جمعه بردسکن اظهار کرد: ورزش در سلامت جسم و روح نقش ویژه ای را دارد لذا ورزش‌های همگانی که مورد تأیید رهبر انقلاب است، امری ضروری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.