سکوت حکام عرب در برابر رژیم صهیونسیتی ننگی برای اسلام است

خبرگزاری مهر جمعه 27 مهر 1403 - 14:47
اهواز - امام جمعه خرمشهر، سکوت حکام عرب منطقه در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی را ننگی برای اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عادل پور در جمع نمازگزاران در مسجد جامع خرمشهر گفت: نماز جمعه نصر یکی از رویدادهای مهم دهه پنجم انقلاب بود که بعد از آن مجازات سخت رژیم صهیونی و بعد از آن تهدیداتی که علیه مقام معظم رهبری و شخصیت‌ها انجام شد.

وی ادامه‌داد: تمام رسانه‌های دنیا به آن اشاره کردند و رسانه‌های خارجی نتوانستند این واقعیت را وارونه نشان دهند. این نماز جمعه ابراز قدرتی بود و مکمل آن موشک باران در وعده صادق ۲ بود اما حضور پرشور مردم در این نماز جمعه نصر در ۱۳ مهرماه هشداری بود به رژیم صهیونیستی.

امام جمعه خرمشهر بیان کرد: فعالیت‌های دیپلماسی وزیر امورخارجه در سفرهای منطقه و سفر رئیس جمهور به قطر و سفر شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی به ضاحیه بیروت کار را کامل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور، عنوان کرد: ملت‌های منطقه باید به پا خیزند.

وی در پایان خطبه‌ها با اشاره به وضعیت فضای سبز در شهرستان خرمشهر گفت: متأسفانه در شهرستان خرمشهر سرانه‌ی فضای سبز مطلوب نیست و عدم توجه به آنچه وجود دارد و همین فضای سبزی که وجود دارد در حال واگذاری به دکه‌ها است، شورا و شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.