امام جمعه بجنورد: حمایت ایران از غزه و لبنان تکلیف قانونی است

فرارو جمعه 27 مهر 1403 - 15:31

امام‌جمعه بجنورد گفت: حمایت ایران از مردم غزه و لبنان تکلیف قانونی و انسانی است. 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: امروز جبهه استکبار در مقابل جبهه حق قرار گرفته، پشت سر اسرائیل تمام استکبار و پشت سر غزه تمام جبهه مقاومت است. 
وی افزود: امروز پشت تمام جبهه مقاومت به نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت‌های ما گرم است. 

حجت الاسلام نوری با تشکر از مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران و اقدامات شجاعانه آن‌ها بیان کرد: وزیر امور خارجه ایران در روزی که خطر بمباران فرودگاه بیروت وجود داشت به لبنان سفر کرد و با حزب الله و مسئولان آن کشور مذاکره کرد و همچنین رئیس قوه مقننه نیز خود هدایت هواپیما را برعهده گرفت و در لبنان حضور یافت. 

وی تاکید کرد: اما از همه مهمتر جمعه نصر و اقامت نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری دقیقاً بعد از اتفاق وعده صادق ۲ بود و این امر به معنای شجاعت، غیرت است و اینکه ملت ایران پشت سر جبهه مقاومت قرار دارد و از آن‌ها حمایت می‌کند. 

امام جمعه بجنورد گفت: کشورهای اسلامی شرعا و قانونا مکلف و موظف هستند تا از غزه حمایت کنند. 

وی ادامه داد: امروز برادران دینی ما در لبنان و غزه با جنایت‌های رژیم صهیونیستی به سختی افتاده‌اند و آن‌ها نیازمند کمک و یاری ما هستند و درخواست داریم تا مردم هر کمکی که از دستش برمی آید یاری و ایثار کنند. 

حجت الاسلام نوری در ادامه به هفته تربیت بدنی نیز اشاره و اظهار کرد: ورزش‌های قهرمانی و همگانی مورد توجه قرار گیرد و در روستاها نیز امکانات ورزشی همچون سالن‌های ورزشی ایجاد شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.