فوری/ حماس ترور یحیی السنوار را رسما تایید کرد+ فیلم

اقتصادنیوز جمعه 27 مهر 1403 - 15:55
اقتصادنیوز: معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که یحیی سنوار به شهادت رسید.

به گزارش اقتصادنیوز، خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده است.

براساس گزارش ایسنا، خلیل الحیه گفت: ما شهادت یحیی السنوار را به امت عربی و اسلامی تسلیت می‌گوییم اما حماس با شهادت سنوار تضعیف نخواهد شد.

خلیل الحیه گفت: السنوار یک قهرمان شهید است که تا آخرین لحظه حیات خود رو در روی ارتش رژیم اشغالگر ایستاد. خون شهدا مسیر را برای ما روشن خواهد کرد و انگیزه‌ای برای پایداری و ثبات خواهد بود.

وی گفت: حماس تا زمان تشکیل کشور فلسطین در تمام خاک فلسطین به پایتختی قدس به فعالیت و تلاش خود ادامه خواهد داد. شهادت السنوار و دیگر رهبران تنها بر قدرت و صلابت جنبش ما می‌افزاید.

الحیه تاکید کرد: اسرای رژیم اشغالگر تنها با توقف جنگ غزه و عقب نشینی کامل ارتش اسرائیل از آن و آزادی اسرای ما از زندان‌های رژیم اشغالگر به خانه‌هایشان باز خواهند گشت.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه از ترور السنوار طی درگیری‌ها و حملاتی در جنوب نوار غزه خبر داده بود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.