احتمال کناره‌گیری حمید درخشان از داماش گیلان

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 16:30
حمید درخشان سرمربی باتجربه تیم داماش ممکن است به همکاری خود با این تیم پرطرفدار گیلانی خاتمه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت 7 هفته از بازیهای لیگ دسته اول و در حالی که داماش فصل دشواری که در سال گذشته پشت سر گذاشته، امسال در آرامش نسبی قرار داشته و در میانه‌های جدول کار را پیش می‌برد، احتمال جدایی حمید درخشان سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس از نیمکت این تیم بر زبانها می‌چرخد.

مشکل بزرگ داماش همان مسئله همیشگی این تیم شمالی است و آنها همچنان برای فعالیت عادی و روزمره، پول چندانی در اختیار ندارند و باتوجه به خصوصی بودن این باشگاه و دست تنها بودن باشگاه (نعیمی پور) این احتمال وجود دارد که با گذشت زمان پیش رفتن، شرایط نسبی امروز رو به وخیم تر شدن بگذارد و اوضاع طوری باشد که دیگر این باشگاه نتواند در شرایط نرمال به کار خود ادامه دهد.

درخشان که نتایج راضی کننده در این فصل از رقابتهای دسته اول در داماش گرفته، در بازگشت تیم از گچساران در تهران به سر می‌برد و این احتمال وجود دارد که استعفای خود را تسلیم داماش گیلان کند، مگر آنکه در ادامه کار نهادها یا متولیان ورزش گیلان به یاری آبی پوشان گیلان بشتابند.

آنها این هفته یک دیدار حساس با آریو اسلامشهر، صدرنشین لیگ دسته اول دارند و چشم تمام تیمهای لیگ یک به این مسابقه خواهد بود، دیداری که با روند رو به رشد داماش و حمایت هواداران از این تیم شمالی، احتمال موفقیت در آن وجود دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.