خیال آسوده اخباری در جدول کلین‌شیت/ گلری که بدون بازی هم صدرنشین است!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 16:34
با وجود عدم برگزاری بازی گل‌گهر در هفته هشتم ، دروازه‌بان باتجربه این همچنان در صدرجدول بهترین گلرها از حیث کلین‌شیت باقی می‌ماند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری گلر باتجربه گل‌گهر که در فصل جاری عملکرد فوق‌العاده‌ای درون چارچوب تیمش داشته این روزها مشغول انجام تمرینات خود با تیم سیرجانی است و امید دارد شرایط خوب خود را در بازی های آینده نیز حفظ کند.

اخباری در 6 بازی‌ای که گل‌گهر در لیگ برتر انجام داده 5 بار دروازه اش را بسته نگه داشته و در جدول بیشترین کلین‌شیت صدرنشین است.

با وجود اینکه بازی گل‌گهر مقابل تراکتور در هفته هشتم به دلیل حضور سرخپوشان تبریزی در لیگ قهرمانان آسیا معوق شده و امکان ارتقای آمار توسط اخباری وجود ندارد اما او به واسطه عملکرد خوب در بازی های قبلی همچنان گزینه اصلی دریافت دستکش طلا باقی مانده است.

2094047

در جدول بهترین گلرهای لیگ برتر اکتیر یوسوپوف از فولاد، محمد خلیفه از آلومینیوم و الکسیس گندوز از پرسپولیس 4 بار دروازه شان را بسته نگه داشتند و با توجه به برگزاری بازی آلومینیوم و فولاد در روز یکشنبه و احتمال افزایش کلین‌شیت های یوسوپوف و خلیفه، اخباری حداقل تا روز یکشنبه به تنهایی در جدول کلین‌شیت صدرنشین است.

حتی در صورت افزایش کلین‌شیت ‌های خلیفه و یوسوپوف هم آنها مشترکا با اخباری در جدول قرار می‌گیرند و البته که تعداد بازی هایشان از اخباری همین حالا هم بیشتر است.

2096497

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.