سوال مهم از سهراب درباره ماشاریپوف

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 16:48
باید دید که ماشاریپوف در بازی امروز در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت یا خیر.

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین ماشاریپوف در فیفا دی اخیر، دو بازی کامل ۹۰ دقیقه‌ای برای تیم ملی ازبکستان انجام داد و مجموعاً ۱۸۰ دقیقه در زمین حضور داشت. این میزان بازی باعث شده او نتواند قبل از دیدار امروز برابر ذوب‌آهن به طور کامل با تیم استقلال تمرین کند و به نظر می‌رسد که از نظر بدنی خسته باشد. با توجه به این شرایط، احتمال دارد که سهراب بختیاری‌زاده تصمیم بگیرد تا به او استراحت بدهد یا حداقل از او در ترکیب اصلی استفاده نکند.

در اردوی تیم ملی ازبکستان، ماشاریپوف عملکردی درخشان داشت و نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش ایفا کرد. در بازی حساس مقابل ایران، او یک موقعیت خوب گلزنی داشت که نتوانست آن را به گل تبدیل کند و بازی بدون گل به پایان رسید. اما در دیدار مقابل امارات، ماشاریپوف نمایش خوبی داشت و به تیمش کمک کرد تا به پیروزی برسد.

هرچند وضعیت بدنی ماشاریپوف هنوز مشخص نیست، اما حضور او می‌تواند کمک حال استقلال در بازی امروز باشد. سوال اصلی اینجاست که آیا بختیاری‌زاده او را از ابتدا به میدان خواهد فرستاد یا اینکه ترجیح می‌دهد تا او را برای نیمه دوم به کار بگیرد. تصمیم نهایی در مورد حضور ماشاریپوف می‌تواند تاثیر زیادی بر روند بازی استقلال داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.