پوستکوگلو: مصدومیت سون برطرف شده و آماده است!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 17:02
آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل وستهم، خبر از بهبود کامل مصدومیت سون هیونگ مین، کاپیتان تیمش داد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دربی لندن میان تیم های تاتنهام و وستهام در سنت جیمز پارک برگزار خواهد شد. تاتنهام تا اینجای فصل موفق به کسب ۱۰ امتیاز شده و در جایگاه نهم قرار دارد و وستهم نیز با هشت امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفته است.

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت:" بازی سختی درپیش داریم و نباید به نتایج گذشته وستهم نگاه کنیم. بازی دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و این بازی هم از این قائله مستثنی نیست."

سه روز قبل بود که پوستکوگلو درمورد شکست تلخ تیمش مقابل برایتون در هفته هفتم رقابت ها عنوان کرد که بعد از کامبک حریف آماده انفجار بوده است. او در مورد این جمله خود افزود:" این جمله را به شکل استعاره بیان کردم و همانگونه که می‌بينيد به شکل واقعی منفجر نشده ام.

2081508

به هرحال ۱۰ روز گذشته و احساسات ما بعد از آن بازی از بین رفته است. بازیکنان بازخورد مناسبی از آن بازی کسب کردند و دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود."

سون هیونگ مین و ریچارلیسون از جمله شاخص ترین مصدومان حال حاضر تاتنهام هستند. پوستکوگلو درمورد شرایط این دو بازیکن در حال حاضر گفت:" خوشبختانه هردو از مصدومیت خارج شده و در تمرینات اخیر حضور داشته اند.

با این حال با توجه به اینکه ریچارلیسون مدت زیادی است که از میادین دور بوده، از نظر فیزیکی نیاز به زمان بیشتری دارد تا به شکل کامل آماده حضور در زمین شود. راجع به سون نیز باید بگویم که در دو هفته اخیر، سخت تلاش کرده و آماده بازگشت است."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.