تصاویر وایرال شده از تنبیه یک دانش‌آموز، مربوط به هند است

مشرق نیوز جمعه 27 مهر 1403 - 17:07
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پی انتشار تصاویر دلخراش تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در شبکه‌های مجازی گفت: این تصاویر، مربوط به دو سال پیش و از مدرسه‌ای در هند است.

به گزارش مشرق، فیلمی با تصاویر ناراحت کننده از تنبیه بدنی یک دانش آموز در کلاس درس چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد که احساسات بسیاری شهروندان را جربحه‌دار کرد.

در پی انتشار تصاویر دلخراشی از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در فضای مجازی، حسین صادقی امروز (جمعه) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر حفظ شأن و کرامت معلمان و تضمین سلامت جسمی و امنیت روانی دانش‌آموزان در جامعه، از کاربران فضای مجازی درخواست می‌کند که بدون بررسی صحت و سقم موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، از انتشار اخبار و تصاویر منفی وخلاف واقع در فضای مجازی خودداری کرده و از ایجاد نگرانی برای خانواده بزرگ نهاد تعلیم و تربیت کشور و خانواده‌های محترم پرهیز کنید.

وی افزود: بی شک همه ارکان وزارت آموزش و پرورش، با استفاده از تمام ظرفیت خود، تلاش می کنند بستری بانشاط، آرام و خالی از هرگونه استرس و نگرانی را برای تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی فراهم کنند تا آینده سازان کشور را به سوی فتح قله های توسعه و پیشرفت رهنمون سازند. آنها اجازه نخواهند داد تا برخی با اقدامات سخیف خود، آرامش حاکم بر نظام آموزشی را برهم زده یا قداست شغل معلمی را خدشه دار کرده و جایگاه والای معلمان عزیز را متزلزل کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: خواهشمند است اخبار مربوط به وزارت آموزش و پرورش از طریق پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس: https://medu.gov.ir پیگیری کنید.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.