مدافع رئال یک لحظه هم به خداحافظی فکر نمی‌کند

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 17:15
داوید آلابا هرگز به خداحافظی از فوتبال فکر نکرده و از روند درمان مصدومیتش کاملا راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، آلابا در اواسط فصل گذشته به جمع مصدومان متعدد رئال مادرید اضافه شد و پاره شدن رباط صلیبی زانوی پایش باعث شد که چاره دیگری جز انجام عمل جراحی و طی کردن روند درمان طولانی مدت نداشته باشد اما انتظار می‌رفت که بتواند از اواخر ماه اکتبر بار دیگر به میادین برگردد.

با این حال، روند درمان او کمی طولانی‌تر از چیزی شده است که انتظار می‌رود و همین اتفاق شایعات بسیاری را به همراه داشته و باعث شده است که حتی صحبت‌هایی درباره احتمال این که او برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند به گوش برسد که باعث نگرانی هواداران رئال و طرفداران او شده است.

اما حالا فلوریان پلتنبرگ که یکی از خبرنگاران سرشناس اسکای اسپورت آلمان است و رابطه خوبی با این مدافع اتریشی دارد خبر داده است که آلابا به هیچ وجه و حتی یک لحظه هم به خداحافظی از دنیای فوتبال فکر نکرده و منتظر است که بتواند هرچه زودتر بار دیگر با پیراهن رئال مادرید و تیم ملی کشورش در زمین حاضر شد.

1968862

به این ترتیب، بحث احتمال خداحافظی آلابا از میادین منتفی شده است. کارلو آنچلوتی هم امروز در نشست خبری پیش از بازی برابر سلتاویگو مدعی شد که این بازیکن شرایط خوبی دارد و به زودی بار دیگر در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد تا آماده بازگشت به میدان شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.