جدیدترین واریزی برای بازنشستگان/ ۹ میلیون امروز ۲۷ مهرماه واریز شد

خبرآنلاین جمعه 27 مهر 1403 - 17:21
حقوق مهرماه بازنشستگان تأمین اجتماعی درحال واریز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حقوق مهرماه بازنشستگان تأمین اجتماعی طبق زمان‌بندی و بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد.  این روند از ۲۱ مهر با واریز مستمری بازنشستگان با نام خانوادگی «الف» آغاز شده و به تدریج برای سایر حروف الفبا ادامه پیدا کرده است. امروز حقوق بازنشستگان ب، پ، ت، ث واریز شده است.

اقتصادآنلاین نوشت: پرداخت حقوق‌ها تا پایان ماه یعنی ۳۰ مهر ادامه خواهد داشت، و بازنشستگان همکار تأمین اجتماعی به عنوان آخرین گروه، در این تاریخ حقوق خود را دریافت خواهند کرد.
 

رقم حقوق بازنشستگان ۱۴۰۳

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ و نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌های اجرایی از این قائده مسنثنی نیست و شامل افزایش ۲۰ درصدی شده‌است. این افراد به تناسب سنوات خدمتشان حقوق دریافت کرده و مبلغ ۹ میلیون تومان صرفا حداقل دریافتی است. این در حالی است که حداقل حقوق سال ۱۴۰۳ مبلغ ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.