دلیل غیبت موسیالا: نقشه خطرناک برای بارسلونا!

ورزش سه جمعه 27 مهر 1403 - 18:14
ونسان کمپانی نمی‌خواهد هیچ ریسکی روی شرایط جمال موسیالا کند و منتظر بازگشت او به میادین برابر بارسلونا است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه شب در یک بازی جذاب و تماشایی در رقابت‌های بوندسلیگا روبروی اشتوتگارت به میدان خواهد رفت اما همه توجهات از همین حالا به بازی چهارشنبه شب این تیم معطوف شده است که باید در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا برابر این تیم به میدان برود.

ونسان کمپانی در نشست خبری امروز اعلام کرد که جمال موسیالا که پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر مصدوم شده و در اردوی تیم ملی آلمان هم غایب بود نمی‌تواند در بازی برابر اشتوتگارت هم تیمش را همراهی کند اما رسانه‎‌های آلمانی مدعی شده‌اند که دلیل این تصمیم این است که این بازیکن برای بازی برابر بارسا به نهایت آمادگی برسد.

دیدارهای دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ در چند سال اخیر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا همیشه از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و حضور هانسی فلیک روی نیمکت بارسا در این فصل باعث شده است که این حساسیت بیش از پیش افزایش پیدا کند و به همین دلیل کادر فنی و پزشکی این تیم ترجیح دادند که موسیالا را برای این بازی در نهایت آمادگی به زمین بفرستند.

2095330

این بازیکن ۲۱ ساله در طول چند هفته گذشته روند درمانش را به خوبی پیش برده است و پیش از این هم مشخص بود که در بازی برابر اشتوتگارت به میدان نخواهد رفت و با نهایت قدرت برای بازی مقابل بارسا آماده خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.